НАШ АДРЕС: 95026 г. Симферополь ул. Гагарина, 11 тел. (0652) 22-22-11 22-62-88, 22-49-40
 
Поиск по сайту

  
КАРТА САЙТА


 

 

Глосарій основних понять і термінів із стандартизації
см. здесь .....

ГЛОСАРІЙ
"Стратегічне управління"

см. здесь ...


Глосарій основних понять і термінів з управління якістю продукції
см. здесь....

 

"Казначейська справа" -
основні поняття та терміни
см. здесь.....

 

ПИЩЕВЫЕ ДОБАВКИ
С ИНДЕКСОМ"Е

 

"ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
"ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ЗЕРНА"
см. здесь....



Словарь экономических терминов
см. здесь….




Словник спеціальних термінів
«Інформаційні системи в фінансово-кредитних установах»



Глоссарий
"Государственное регулирование экономики"


Ссельские и районные потребительские общества КРЫМА
см. здесь….

Поиск в Интернете

ИСТОРИЯ
СИМФЕРОПОЛЬСКОГО КООПЕРАТИВНОГО ТОРГОВО-ЭКОНОМИЧЕСКОГО КОЛЛЕДЖА
см. здесь.....

Потребительские общества в Таврической губернии
см. здесь...

Статистика посещений
HotLog
Яндекс цитирования



 
СПРАВОЧНАЯ ИНФОРМАЦИЯ УЧЕБНОГО НАЗНАЧЕНИЯ

ГЛОСАРИЙ к изучению темы
"Мерчандайзинг" (англ. merchandising)
  • Аксесуар (англ. — accessories)— 1) Будь-який підпорядкований товар, який додає корисності або привабливості основному товару. 2) У роздрібній торгівлі — дрібна деталь, доповнення до будь-якого предмета. Наприклад, аксесуари одягу всі предмети, що доповнюють одяг, але ним не є, зокрема, хустки, рукавички, віяла, парасолі, біжутерія і т. ін.
  • Акцент (англ. accents) — у мерчандайзингу модних товарів — визначений спосіб виділення особливостей товару з метою його ефективного представлення в місці продажу.
  • Асортимент (франц. assortiment) — 1) Склад і співвідношення окремих видів продукції підприємства, галузі виробництва або групи товарів. Асортимент продукції характеризує її склад щодо сортності та якості. 2) Набір різних груп, видів і сортів товарів, об'єднані за споживчою, торговою або виробничою ознакою, які реалізуються суб'єктом господарювання на об'єкті торгівлі. Термін «асортимент» застосовується здебільшого для товарів народного вжитку. Виробничо-технічна продукція і надання послуг визначаються терміном «номенклатура».
  • Асортиментна матриця — це повний перелік усіх товарних позицій, що затверджений для продажу в конкретному магазині у певний період часу, з урахуванням вимог асортиментної політики всієї компанії та особливостей формату й розміщення магазину.
  • Асортиментний мінімум — це перелік товарних позицій, які повинні знаходитися постійно в продажу в конкретному магазині (або у всіх магазинах мережі) протягом усього періоду незалежно від сезону. Як правило, це — ядро асортименту магазину, його основа. Товари, що входять до асортиментного мінімуму, повинні постійно контролюватися категорійними менеджерами. Відсутність у продажу товарів, що входять до цього переліку, або їх недостатня кількість є неприпустимим явищем.
  • Атмосфера магазину — сукупність фізичних характеристик магазину або групи магазинів, що використовуються для створення його іміджу та залучення покупців. До факторів, що впливають на створення атмосфери магазину, належать: зовнішнє оточення магазину, його архітектурно-планувальні форми, кольори, що використовуються в оформленні, система освітлення, музичний супровід, запахи тощо.
  • Банер — прямокутний або трикутний рекламний планшет з пластику, картону чи паперу у місці продажу. Банер розміщається у вітринах, у проходах між стелажами, а також на стінах у торговельному залі.
  • Бестселер (англ. best seller) — у роздрібній торгівлі — це товар, який протягом тривалого часу забезпечує високі обсяги продажу за повною ціною.
  • Брендинг (англ. branding) — маркетингова діяльність зі створення довгострокової переваги до певного товару, що реалізується в результаті впливу на споживача за допомогою упаковки, рекламних звернень тощо.
  • Бренд-бук — це точний опис усього пакета фірмового стилю, де вказуються всі вимоги до правильності написання логотипа, комбінації шрифтів, кольорів, що використовуються під час його формування. Цей документ є основою для розробки рекламних і сувенірних матеріалів.
  • Бренд-лідер (англ. brand leader) — товар, який є найкращим у своїй категорії, або позиціонується як такий.
  • BTL-послуги (англ. below the line) — комплекс маркетингових комунікацій, що включає в себе стимулювання збуту, мерчендайзинг, POS-матеріали, direct marketing, public relations (PR). BTL дозволяє доносити рекламне повідомлення або заклик до покупки безпосередньо до індивідуального споживача. У цьому випадку повідомлення має максимально особистісний та індивідуальний характер, місце впливу максимально наближається до місця продажу або до місця, де приймається рішення про покупку.
  • Вен селінг (англ. van selling) — дрібнооптова торгівля з доставкою товару і оформленням замовлень на місці.
  • Відділ мерчандайзингу (англ. merchandising division) — структурний підрозділ роздрібної компанії, що відповідає за планування, закупівлю та продаж товарів, контролює роботу продавців тощо.
  • Візуальний мерчандайзинг (англ. visual merchandising) — комплекс заходів, що вживається в торговому залі, спрямованих на збільшення продажів і просування того чи іншого товару, марки, виду, упакування за допомогою спеціального їх розміщення, оформлення простору магазину і вітрин з метою надання покупцеві максимально повної інформації про товар.
  • Вітрина відкрита — передбачає поєднання вітринного простору з торговельним залом магазину. Здебільшого такі вітрини характерні для магазинів одягу, побутової техніки.
  • Вітрина закрита — передбачає наявність задньої стінки, яка відгороджує торговий зал від поглядів перехожих. Такі вітрини переважно використовують у магазинах, де необхідно обмежити потрапляння сонячного світла до торговельного залу (продуктових магазинах, магазинах госптоварів), і в магазинах, що мають велику торговельну площу (гіпермаркети, супермаркети, дискаунтери), де вітрини використовуються для рекламних оголошень (щити, плакати із зображенням товарів або прямої реклами).
  • Викладка товарів — це способи викладки й демонстрації товарів у торговельному залі. Викладка товарів призначена для демонстрації, полегшення пошуку та вибору необхідних товарів, а також створення споживчих переваг.
  • Викладка товарів первинна — це розміщення певного товару поміж схожих товарів (категорій товарів) інших виробників або торговельних марок на стандартному торгово-технологічному обладнанні в торговельному залі магазину.
  • Викладка товарів вторинна — це викладка товарів на нестандартних конструкціях (дисплеях, стійках, корзинах) і на спеціальних брендованих стелажах (представляє продукцію конкретного виробника/постачальника), що належать одному виробнику.
  • Викладка вертикальна — однорідні товари викладаються у кілька рядів на всіх полицях даної гірки згори донизу (вертикально). Така викладка сприяє оптимальній оглядовості товарів, кращій орієнтації покупців у процесі вибору товару та прискоренню процесу продажу.
  • Викладка горизонтальна— певні однорідні товари викладають уздовж усієї довжини обладнання, внаслідок чого кожен товар повністю займає одну або дві полиці відповідного рівня.
  • Викладка товарна формується в магазинах самообслуговування з товарів робочого запасу з метою їх демонстрації і відпуску.
  • Викладка декоративна формується з товарів виставкового запасу у вигляді різноманітних фігур, штабелів, пірамід тощо і завдяки цьому забезпечується привертання до них уваги покупців. Декоративна викладка застосовується при оформленні вітрин, стелажів в магазинах та відділах, де продаж товарів здійснюється через прилавок.
  • Джумбі (англ. JUMBO) — у кілька разів збільшені моделі упаковок товару, що рекламують.
  • Дистриб'ютор (англ. distributor)— юридична або фізична особа, що здійснює закупівлю і збут оптових партій товарів певного асортименту на регіональних ринках. Дистриб'ютор купує товари у продавця або виробника за свій рахунок, а потім продає їх покупцям. Дистриб'ютор може надавати маркетингові послуги, а також послуги з монтажу й налагодження устаткування, навчання користування ним.
  • Директ-маркетинг (англ. direct marketing— прямий маркетинг, збут без посередників) — безпосередня робота з клієнтами, покупцями, прямі контакти зі споживачами товарів і послуг.
  • Диспенсер (від англ. dispense) — устрій для поштучної подачі товару в упаковці, який зазвичай використовується в прикасовій зоні.
  • Дисплейна викладка товарів— застосовується у додаткових місцях продажу і являє собою окремо розміщений фірмовий стенд або стійку, що не пов'язана з основним місцем продажу цього товару.
  • Категоризація торгових точок — розподіл торгових точок на категорії (типи) для ефективного та якісного аналізу бази даних. Виокремлюючи категорії, необхідно дотримуватися важливого принципу — не перевантажувати власну базу даних зайвою кількістю категорій. Часто використовують такий варіант категоризації торгових точок: off premise — гіпермаркет (hypermarket), супермаркет (supermarket), продовольчий магазин (food store), кіоск (kiosk), павільйон (pavilion), заправні станції (gas-oil station), універсальні магазини (department store), бакалійні лавки (grocery); on premise — HORECA (готелі, ресторани, кафе, місця відпочинку).
  • Кишеньковий комп'ютер (КПК)— кишеньковий персональний комп'ютер. КПК містить процесор, пам'ять, екран, слоти розширення для збільшення пам'яті та додавання інших функціональних можливостей. На відміну від своїх стільникових комп'ютерів, у більшості КПК відсутній жорсткий диск. Дані програми зберігаються в пам'яті ОЗУ або флеш-ПЗУ, це залежить від моделі КПК. Кишеньковий комп'ютер — центральна частина системи автоматизації мобільної торгівлі.
  • Комунікатор — кишеньковий персональний комп'ютер із вбудованим модулем стільникового зв'язку (GSM/GPRS/EDGE). Використовуючи комунікатор і систему управління мобільного торгівлею, торговий представник може оперативно передавати замовлення з торгової точки в офіс і отримувати залишки товару на складі.
  • Конкурентна перевага — це перевага, яку компанія отримала над конкурентами за рахунок пропозиції споживачам товарів і послуг, що мають більшу цінність за рахунок привабливої ціни, якості, сервісу.
  • Корпоративний блок — це місце на стелажі, що виділяється та закріплюється для розміщення товарів конкретного виробника.
  • Логотип — оригінальне зображення повної або скороченої назви фірми або товарів фірми. Логотип спеціально розробляється фірмою з метою привертання уваги споживачів до самої фірми та її продукції.
  • Лояльність до бренду (англ. brand loyalty) — інтенсивність, з якою покупець надає перевагу певному бренду, та відмовляється від його заміни на будь-який інший бренд. Лояльність до бренду зазвичай вимірюється в обсягах повторних продажів, а також впливає на обсяги продажу інших продуктів цієї ж компанії.
  • LIFO (англ. last-in, first-out — «останнім зайшов, першим вийшов») — 1) Метод оцінки вартості запасів. За таким методом вартості запасів визначеного товару відбувається за ціною останньої поставки даного товару. 2) Метод бухгалтерського обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ), відповідно до якого ТМЦ, які були поставлені на облік останніми, з обліку вибувають першими.
  • Магістраль— це головні та додаткові (другорядні) проходи, якими рухається основний потік покупців.
  • Маркетинг (англ. marketing) — комплексна система організації виробничої, комерційної і збутової діяльності компанії зі створення та випуску продукції, що відрізняються оптимальними якісними та ціновими параметрами: аналіз ринку, включаючи його сегментацію і позиціонування; розробка товару з необхідними характеристиками; визначення цінової стратегії і тактики; розробка рекламної концепції.
  • Маршрутний мерчандайзинг— комплекс заходів з управління викладкою та розміщення товару одного виробника, бренду або постачальника за один візит у декількох магазинах, що є частиною маршруту мерчандайзера.
  • Масова викладка товарів застосовується для викладення товарів повсякденного вжитку, що користуються у покупців підвищеним попитом. Вона заснована на акцентуванні уваги на товарі, що представлений у місці продажу у великих обсягах, і дозволяє суттєво прискорювати його оборотність.
  • Мерчандайзинг (англ. merchandising) — складова маркетингу, діяльність, спрямована на привернення уваги споживачів і забезпечення максимально інтенсивного просування товару на рівні роздрібної торгівлі: оформлення торгових прилавків, вітрин, розміщення самого товару в торговому залі, надання відомостей про товар.
  • Метод розподілу торгових площ за торговою продуктивністю (англ. sales productivity method of space allocation) — площі, які необхідно виділяти під певну категорію продуктів, за результатами обсягів її продажу в розрахунку на одиницю площі.
  • Місце продажу (англ. point of sale) — місце в торговельному залі, де безпосередньо викладений товар на торговельному обладнанні для його демонстрації і відбору покупцем.
    Місце продажу основне — це місце в торговельному залі, де представлений увесь асортимент певної товарної групи.
  • Місце продажу додаткове — це місце, в якому відокремлено представлена продукція, розміщена в основному місці продажу.
  • Мобайл — прикріплена до стелі або кронштейна легка картонна або пластикова рекламна конструкція.
  • Мобільна торгівля — загальний термін, що позначає доставку товару виробником або дистриб'ютором у торгові точки. Зазвичай використовується разом з такими поняттями, як автоматизація торгових представників (торгових агентів) або система автоматизації мобільної торгівлі.
  • Мобільний термінал — кишеньковий або більшого розміру комп'ютерний пристрій, призначений, зокрема, для автоматизації діяльності виїзних агентів, мерчандайзерів.
  • Оптокейс — спеціалізований комплект обладнання, оформлений у вигляді валізи «дипломат», призначений для роздруковування і збереження паперових документів поза офісом. Застосовується торговими представниками для виведення друкованих документів у місці продажу.
  • Out Of Stock Correction (OOSC)— метод управління фінансовими втратами торговельного підприємства і зменшення недоотриманого прибутку через відсутність продукту на полиці.
  • Палетна викладка товарів передбачає вкладку одного найменування товару у великій кількості на піддоні з обов'язковою наявністю цінника великого розміру, де вказані ціна та найменування товару.
  • Планограма — план-схема викладки товару на конкретному торговому обладнанні в торговому залі магазину з відповідними коментарями. Обов'язковими елементами планограми є асортиментний ряд — перелік обов'язкових для представлення в даному магазині артикулів товару (SKU); кількість кожного представленого артикула (SKU) — встановлення мінімально допустимої кількості товару по кожному артикулу (SKU); визначення конкретних місць продажу, їх розмірів і площі, на якій розміщені товари компанії; вимоги до викладки товарів — визначення розміщення товарів у першому ряду вітрини; кількість упаковок товару одного артикула (SKU); визначення «лицьової» сторони упаковки; кут розміщення товару (для штучного асортименту); послідовність розміщення різних артикулів одного бренду; вимоги до розміщення POSM; вимоги до цінників; додаткові пояснення та коментарі відносно особливостей викладки товару.
  • Постер — різновид плаката, зазвичай великого розміру.
  • Правило строків зберігання та ротації товару на полицях — «першим прийшов, першим пішов» (Правило FIFO — First In — First Out). Поповнюючи запас у торговому залі (на полицях і прилавках), товар, який надійшов зі складу, повинен розміщуватися позаду вже розміщеного на полиці товару. Відповідно, товари із ближнім строком реалізації виставляють уперед.
  • Правило «обличчям до покупця» — товар повинен бути розміщений фронтально, з урахуванням кута зору покупця. Основна інформація на упаковці повинна бути читабельною, не повинна перекриватись іншими упаковками та цінниками.
  • Предмети розкоші (англ. luxury goods) — товари високої якості, які переважно відносяться до предметів розкоші, високого цінового сегмента.
  • Преселінг (англ. pre selling, pre-selling) — прийом замовлень виїзними агентами (торговими представниками) безпосередньо в точках роздрібної торгівлі.
  • Прийом «стіни фортеці» — його суть полягає у розміщенні найбільш сильних позицій (товарів-лідерів) по обидва кінці корпоративного блока, а в центральній його частині викладаються «слабкі» товари.
  • Прийом «міцного горішка» — його суть полягає у застосуванні викладки товарів-лідерів у центрі блоку, що дозволяє стабілізувати ситуацію, збільшити обсяги продажу за рахунок конкурентів.
  • Промоушен (англ. promotion) — сукупність різних заходів, зусиль, дій, які здійснюють виробники, продавці товару та посередники з метою підвищення попиту, збільшення збуту, розширення ринкового поля товару. Робота промоутера полягає в спілкуванні з потенційними клієнтами та споживачами, в підготовці та проведенні презентацій, роздачі рекламних матеріалів і т. ін.
  • POS-матеріал — ефективний інструмент реклами, який працює «тут» і «зараз», впливає як на вже підготовленого до купівлі споживача, так і спонтанно провокує виникнення бажання у споживача здійснити покупку. POS-матеріали допомагають виділити певний товар із групи схожих товарів за рахунок привабливого оформлення.
  • Розпродаж (англ. sale) — пропозиція товарів за ціною, що є нижчою за звичайну.
  • Система навігації у магазині — це система орієнтування, що дозволяє визначити місцезнаходження та найбільш зручні напрямки пересування до визначеного місця в магазині, яка спроектована з урахуванням особливостей формату магазину, його архітектурно-планувальних форм, організації потоків покупців у торговельному залі й особливостей національного металітету.
  • Слоган:— рекламний лозунг або девіз, що містить стисле, ефективне формулювання рекламної ідеї, і легко сприймається споживачами. Слоган відображує емоційний зміст усієї рекламної кампанії та бере участь у формуванні іміджу товару (торгової марки, магазину, мережі) та ставлення споживача до нього.
  • Спільний маршрутний мерчандайзинг включає комплекс заходів з управління викладкою та розміщення товарів декількох виробників, брендів, постачальників за один візит у декількох магазинах, що входять до маршруту мерчандайзера.
  • Стандарт мерчандайзингу — це корпоративний документ, який розробляється та впроваджується для підтримки системи мерчандайзингу в компанії.
  • «Сплячий товар» (англ. sleeper) — товар, що має прийнятні обсяги продажу, але його потенціал повністю не розкрито.
  • Стаціонарний сумісний мерчандайзинг включає комплекс заходів з управління викладкою і розміщення товару одного або декількох виробників, брендів, постачальників в одному магазині протягом усього робочого дня.
  • Супервайзер (англ. supervisor) — лінійний керівник низової ланки, функціональними обов'язками якого є забезпечення безперебійної та ефективної роботи торгових агентів, мерчандайзерів: навчання раціональних прийомів виконання робіт безпосередньо на робочих місцях («у полі»), аудит роботи торгових представників, мерчандайзерів, облік обсягу виконаних робіт і т. ін.
  • CRM-система (англ. customer relationship management) — стратегія організації бізнесу, спрямована на утримання і збільшення кількості клієнтів і чисельності повторних продажів. CRM використовуються у відділах компанії, які безпосередньо спілкуються з клієнтами: здійснюють продаж різних послуг і продуктів, відповідають на клієнтські запити, займаються маркетингом, аналізують діяльність компанії і ситуацію на ринку.
  • Товари пасивного попиту — це товари, про які споживач не знає або знає, проте зазвичай не замислюється про їх купівлю.
  • Товари попереднього вибору — це товари, які купуються після попереднього обмірковування, порівняння різних варіантів покупки між собою за якістю, властивостями, придатності, ціною, зовнішнім виглядом. До таких товарів відносяться дорогий одяг і взуття, меблі, автомобілі, побутова техніка.
  • Товари повсякденного попиту — це товари, що є основою програми споживання людини і задовольняють її утилітарні потреби. До товарів цієї групи відносять хліб, хлібобулочні вироби, молоко, ковбасні вироби тощо.
  • Товарна категорія — це сукупність товарів, об'єднання яких у групу для спільного продажу та управління відповідає цілям і завданням магазину.
  • Торгівля на тротуарі (англ. sidewalk sale) — викладка товарів за зниженими цінами на вулиці поряд зі входом у магазин. Викладка товарів здійснюється на вішалах, в корзинах або столах за остаточними цінами.
  • Торгова марка (англ. trademark) — назва, термін, символ, дизайн або комбінація цих складових, що покликані ідентифікувати постачальника або групу постачальників товарів чи послуг, а також диференціювати їх серед продуктів конкурентів. У Цивільному кодексі України відносно знаку для товарів і послуг вживається термін «торговельна марка». Термін «торговельна марка» є прямим запозиченням із англійської мови. По суті, термін «знак для товарів і послуг» і «торговельна марка» означають одне і те саме поняття і тому можуть вживатися як рівнозначні.
  • Торговий представник (англ. trade representative, commercial agent) є посередником між виробником або оптовим постачальником і торговою мережею, що знайомить торгові організації і споживачів з товаром своєї фірми. Він надає опис, докладно роз'яснює властивості, демонструє способи застосування, рекламує достоїнства, пред'являє продукцію чи її фото, відео зображення. В обов'язки торгового представника входить пошук нової та розвиток існуючої клієнтської бази, ведення переговорів про терміни й умови контрактів, відстеження надходження платежів, збір замовлень від клієнтів і підтримка безпосереднього контакту з ними, оперативний контроль поставок продукції, просування нових товарів на ринок. Торговий представник повинен бути мобільним, рухливим, комунікабельним, вміти пропонувати товар, знати про товар практично все. Він повинен вміти правильно і грамотно працювати з первинними бухгалтерськими та фінансовими документами при супроводі товару. Синоніми, можливе формулювання: торговий агент, мобільний агент, trade representative, sales representative, commercial agent.
  • Фірмовий стиль — це набір кольорових, графічних, словесних, топографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну та змістову єдність товарів (послуг) усієї висхідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення. Фірмовий стиль використовується як інструмент просування фірми на ринок, конкурентоспроможності, залучення уваги покупців.
  • Фейсинг (англ. facing) — це одиниця продукції, яку бачить споживач (у магазинах самообслуговування — доступна). Фейсинг виконує дві функції: демонстраційну й утримання поличного простору. Залежно від завдань, які визначає для себе виробник, одна із функцій домінує. Фейсинг відіграє роль умовної одиниці вимірювання площі полиць. Таким чином, кожна асортиментна позиція може займати декілька фейсингів на місці продажу.
  • Цільова аудиторія — група осіб, на яку спрямовані рекламні повідомлення та рекламні заходи.
  • Шелфтокер (англ. shelf talkers ) — це повнокольоровий фігурний рекламний елемент з пластику або цупкого картону, призначений для візуального об'єднання та виділення на загальній полиці однієї торгової марки.
  • Шелфтокер кріплять на торці полиці стелажа або прилавка.
  • Штендер (нем. Stander) — переносна рекламна конструкція, що встановлюється на вулиці поряд з фірмою, яку рекламують.
  • ERP-система (англ. enterprise resource planning) — набір інтегрованих додатків, які комплексно, у єдиному інформаційному просторі підтримують усі основні аспекти управлінської діяльності підприємств — планування ресурсів (фінансових, людських, матеріальних) для виробництва товарів (послуг), оперативне управління виконанням планів (включаючи постачання, збут, ведення договорів), усі види обліку, аналіз результатів господарської діяльності. Серед вимог, які висувають до ERP-системи: централізація даних у єдиній базі, близький до реального часу режим роботи, збереження загальної моделі управління для підприємств будь-яких галузей, підтримка територіально розподілених структур, робота на широкому колі апаратно-програмних платформ і СУБД (за інформацією сайта http://www.erp.ru).
  • FMCG (англ. fast moving consumer goods) — абревіатура, прийнята і використовується в усьому світі для позначення товарів широкого вжитку, таких як продукти харчування, сигарети, косметика, побутова хімія, канцелярія, одяг і т. ін. З погляду економіки, FMCG, або на професійному сленгу «фаст муверы», — це товари з високою оборотністю. F CG-компанії характеризуються великим товарообігом, значною кількістю позицій товарного асортименту і низькою, порівняно з іншими галузями, рентабельністю бізнесу одночасно.
  • FSA (англ. field service automation) — автоматизація роботи сервісного персоналу і моніторингу, управління технічним обслуговуванням і ремонтом устаткування на виїзді. Використовується в різних галузях, особливо в ПЕК, фінансовому секторі (послуги страхового бізнесу), IT і телекомунікаціях, транспорті та логістиці, роздрібній торгівлі, ЖКГ. SKU (англ. stock-keeping unit) — ідентифікатор товарної позиції, одиниця обліку запасів, складський номер, який використовують у торгівлі для відстеження статистики щодо реалізованих товарів
    

ВСЕ ПРАВА ЗАЩИЩЕНЫ
- ПРИ ЦИТИРОВАНИИ ССЫЛКА НА ПЕЧАТНЫЙ И ЭЛЕКТРОННЫЙ ИСТОЧНИК ОБЯЗАТЕЛЬНА
ALL RIGHTS ARE PROTECTED - REFERENCE TO THE PUBLISHED ELECTRONIC RESOURCE IS NECESSARY DURING

© Симферопольский кооперативный торгово-экономический колледж Крымпотребсоюза
Электронная копия© Ядрова - Г.В . - выставлено 20.7.2014. < г./font>